Kategorie

Traxxas Rustler 4x4 VXL 2.0 1/10 + TSM (stabilizacja) - kolorystyka różowa

67076-4-PRPL
TRAXXAS

1 829,00 zł brutto 1 486,99 zł netto
Brutto
Ilość

Zupełnie nowy Rustler 4X4 VXL, to maszyna która oddaje szybkość i klasyczny styl najlepiej sprzedającego się modelu Rustler. Wprowadza brutalną wydajność napędu na cztery koła, zwiększoną wytrzymałość i jeszcze więcej radości!
Pod eleganckim i zwartym nadwoziem, bezszczotkowy silnik Velineon zapewnia ekstremalną moc. Większe koła i opony Talon ™ EXT zapewniają wszechstronność i przyczepność do każdego terenu - od przydomowych szlaków do betonowych skate parków. Rustler 4X4 VXL niszczy konwencję, aby stać się nowym standardem wydajności i zabawy dla pojazdów z napędem na cztery koła.

67076-4_2_3.jpg

 

Całkowicie nowe podwozie o niskim CG pozwala na agresywne prowadzenie samochodu. Rozstaw osi został zwiększony o 20mm dla idealnego zrównoważenia stabilności i szybkiego reagowania. Moc bezszczotkowego silnika Velineon, przenosi większe sprzęgło ślizgowe Revo®-Spec i nowe - ekstremalnie wytrzymałe wały napędowe, aby zapewnić wydajność i wytrzymałość.

67076-4_2_4.jpg

 

 Rustler 4X4 VXL wykorzystuje opatentowaną przez Traxxas'a funkcję pozwalającą na zdalne odwrócenie modelu leżącego na dachu. Wystarczy nacisnąć przycisk w nadajniku TQi i w większości przypadków, Rustler 4X4 VXL powróci na swoje koła w ciągu kilku sekund będąc gotowym do akcji!
 


67076-4_3.jpgNowe - modułowe podwozie Rustlera 4X4 pozwala w ciągu niecałej minuty uzyskać pełny dostęp do wszystkich elementów..

 

67076-4_4.jpg

 

Velineon ® 3500 jest bezszczotkowym silnikiem precyzyjnie dopasowanym do zastosowania w skali 1:10 zapewniając doskonałą równowagę maksymalnej mocy i wydajności. Elektroniczny regulator obrotów VXL-3s zapewnia pełną kontrolę nad płynnym ruszanie i precyzyjnym sterowaniem, bez potrzeby dodatkowych czujników i okablowania.

67076-4_5.jpg

Velineon VXL-3s poza elektroniczną regulacją obrotów w obydwu kierunkach oferuje dodatkowe funkcje pozwalające na szeroki zakres zabawy.

W regulatorze znajdziemy funkcję „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Tranzystory o wysokiej częstotliwości i zaawansowana konstrukcja obwodu powodują niezwykle sprawnie i wyrafinowane sterowanie przepustnicą. Regulator VXL-3s jest elastyczny w zakresie stosowania konwencjonalnych silników szczotkowych  oraz silników bezszczotkowych. VXL-3s posiada czujnik wykrywający typ silnika. Wysoka wydajność prądowa (320 A pik) i dwustopniowe zabezpieczenie termiczne pozwala na wykorzystanie każdego silnika.

67076-4_6.jpg

 Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.
 

 

67076-4_7.jpg

 

System kontroli trakcji Traxxas Stability Management (TSM) wbudowany jest w 5 kanałowy odbiornik TQI 2.4GHz. W połączeniu z niskim środkiem ciężkości, system kontroli trakcji, Rustler 4X4 nabiera zupełnie nowych właściwości jezdnych.

67076-4_8.jpg

 

Duże czarne chromowane koła Rustlera o rozmiarze 2,8 cala, zapewniają duży prześwit. Opony Talon ™ EXT mają kwadratową - agresywną rzeźbę bieżnika, która zapewnia doskonałą przyczepność do każdej nawierzchni.
 

67076-4_9.jpg

 

Amortyzatory olejowe wykorzystują techmnologię podwójnych pierścieni X, co zapewnia doskonałą szczelność i jedwabiście gładką pracę. Duża ilość oleju i wytrzymała konstrukcja zapewniają płynną jazdę. Są łatwe do dostrojenia dzięki szerokiej gamie dostępnych olejów, sprężyn i tłoków.

67076-4_10.jpg

Innowacyjne mocowanie silnika Rustlera 4X4 utrzymuje silnik Velineon 3500 bezpiecznie na swoim miejscu, a jednocześnie pozwala na jego regulację natychmiast -  za pomocą tylko jednej śruby.

 

67076-4_11.jpg

 

Mając tak dużą prędkość, Rastler VXL jest wyposażony w całkowicie nowy - cyfrowy o wysokim momencie obrotowym wodoszczelny serwomechanizm  (#2075) o błyskawicznej reakcji na ruchy kierownicy i budzącej zaufanie precyzji.

67076-4_12.jpg

 

Wypełniony olejem przedni i tylny dyferencjał, posiada stalowe zębatki w celu uzyskania maksymalnej trwałości. Uszczelki silikonowe i pierścienie uszczelniające typu "X", pozwalają na regulację siły blokowania poprzez zmianę lepkości płynu wewnątrz mechanizmów różnicowych.

67076-4_13.jpg

 

Nowe - wzmocnione zderzaki przednie i tylne, chronią podwozie przed uderzeniami. Specjalnie zaprojektowany przedni zderzak zapewnia wysoki kąt natarcia, dzięki któremu Rustler może z łatwością wspiąć się na przeszkody. Tylny zderzak wyposażony jest w wózek bezpieczeńctwa, aby zapobiec przewracaniu się Rustlera w momencie wykorzystania pełnej mocy.

67076-4_14.jpg

 

Nowe wahacze są mocniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wyprofilowane z wytrzymałego, nowego materiału kompozytowego są odporne na złamanie i uszkodzenia zapewniając niezakłóconą pracę układu jezdnego.
 

67076-4_15.jpg

 

Aluminiowy - wytłaczany wał napędowy jest zarówno mocny, jak i lekki. Wewnętrzne wpusty pasują bezpośrednio do wałków wejściowych przedniego i tylnego zespołu napędowego. Wszystko razem sprawia, że cały układ napędowy pracuje płynnie.

67076-4_16.jpg

 

Progresywne sprężyny amortyzatorów utrzymują przyczepność na koleinach i wybojach. Podczas dużych skoków terenu, sprężyny napinają się, aby nie dopuścić do zderzenia podwozia w ekstremalnych zakresach zawieszenia.
 

67076-4_17.jpg

 

Ekstremalnie wytrzymałe półosie są wzorowane na legendarnym Slashu 4X4 i do tego są wzmocnione w krytycznych obszarach. Dzięki temu mogą przenieść jeszcze większy moment obrotowy na opony.

67076-4_19.jpg

 

Rustler używa wytrzymałego koła zębatego o module 0,8  i 32 zębach, które zapewnia niezawodność bez względu na to, jak dużą moc przenosi.

67076-4_18.jpg

 

System Servo SaverOptimum, zapewnia płynne działanie w najtrudniejszych warunkach. Zintegrowany system servo saver chroni przekładnie serwa przed uderzeniami bez uszczerbku dla precyzji sterowania.
 

67076-4_21.jpg

 

Nowa karoseria ProGraphix ™ jest całkowicie wykończona i gotowa do użytku. Wewnętrzne wzmocnienia utrzymują integralność nadwozia, a poślizgowe dachy zapewniają ochronę przed przewróceniem.

67076-4_22.jpg

 

Funkcjonalny - tylny spojler, zmniejsza opór przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej siły docisku, która zwiększa stabilności przy dużej prędkości. Spojler jest montowany bezpośrednio na wewnętrznych wzmocnieniach nadwozia, co zapewnia wytrzymałe mocowanie.

67076-4_23.jpg

 

Karoseria posiada zatrzaskowe mocowanie, specjalnie zaprojektowane do karoserii ProGraphix ™. Zatrzask jest łatwy w obsłudze i odblokowuje się błyskawicznie za pomocą szybkiego przesunięcia.
 

67076-4_24.jpg

 

Ulepszone mocowanie pakietu napędowego pozwala na umieszczenie pakietu płaskiego lub pakietu z garbem. Udoskonalony zatrzask, zapewnia solidną blokadę w celu ochrony pakietu podczas ekstremalnej jazdy.
 

67076-4_25.jpg

 

Łożyska kulkowe z uszczelniaczami gumowymi, zapewniają minimalne tarcie, prezyzję obrotu i ochronę przed zanieczyszczeniami.

 

67076-4_26.jpg

 

Wózek bezpieczeństwa jest absolutną koniecznością w pojeździe o potencjale mocy i prędkości Rustlera 4X4 VXL. Wzmocnione prowadnice kół, zapewniają dodatkową odporność na uderzenia

 


Tabela doboru pakietów napędowych w zależności od oczekiwanych osiągów modelu.

speed-chart.png

*  zębatka fabryczna
**  opcjonalna zębatka dołączona do zestawu
+ zębatka opcjonalna


MODEL 67076-4. Rustler 4X4 VXL w pełni zmontowany z wodoszczelną elektroniką, dwukanałowym systemem radiowym TQi ™ 2,4 GHz, systemem Traxxas Stability Management®, regulatorem obrotów VXL-3s i pomalowaną karoserią ProGraphix®.

Uwaga! Zestaw nie zawiera akumulatora zasilającego oraz ładowarki. Zapraszamy do kontaktu z naszą obsługą celem doboru dedykowanych dla zestawu wymaganych akcesoriów.

16 innych produktów w tej samej kategorii: