Kategorie

Traxxas TRX-4 1979 Chevrolet K5 Blazer 4WD 1/10 - kolorystyka pomarańczowa

82076-4O
TRAXXAS

2 490,00 zł brutto 2 024,39 zł netto
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

Przed zakupem modelu, zapoznaj się z zasadami gwarancji i eksploatacji.
Plik do pobrania w zakładce "Załączniki".
 
CHEVROLET K5 BLAZER
Licencjonowana kopia Chevrolet'a
Wersja pomarańczowa
 
TRX-4 Chevrolet K5 Blazer jest zupełnie nowym projektem Traxxas'a. Naładowany jest innowacjami i nowymi funkcjami, które zapewniają wszechstronność i duże możliwości. TRX-4 jest licencjonowaną kopią samochodu Chevrolet K5 Blazer. TRX-4 jest zbudowany z myślą o ekstremalnych możliwościach off-road.Model został wyposażony w wyjątkowo duży prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem. To pozwala na estremalną jazdę praktycznie wszędzie. Dwie najbardziej istotne innowacje, to zdalna blokada dyferencjałów oraz opcja wysokiej i niskiej prędkości. To wszystko sprawia, że TRX-4 jest rzeczywiście wyjątkową propozycją na rynku modeli samochodów R/C.
 
 
 
 
Precyzyjne sterowaniez częstotliwością 2,4GHz.
System radiowy TQ™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nadajnik umożliwia korzystanie z unikalnych funkcji dla TRX-4, jak blokada dyferencjałów oraz zmiana przełożenia przekładni głównej.
Nadajnik jest przygotowany do wyposażenia go w moduł Traxxas Link Wireless Module™, który zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Androidlub AppleiOS 4.4+ 4.3+.
Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. Numer katalogowy modułu to 106511.
 
 
 
 
Silnik Titan 21T 550.
TRX-4 wyposażono w ulepszony silnik napędowy Titan 21T 550, który wyposażono w zintegrowany wentylator chłodzący.
 
 
 
 
 
 
 
 
Elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV.
Sterowanie napędu realizuje nowy - elektroniczny regulator obrotów XL-5 HV. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 HV znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50% oraz funkcje "Sport" i "Race". Funkcja "Training" jest przydatna dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 VH jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”. Najważniejszą funkcją regulatora jest obsługa napięć pochodzących z pakietów 3S LiPo.
 
 
 
 
 
 
Serwomechanizm 2075X.
Serwomechanizm okładu sterowania jest wodoszczelny i wyposażony w metalowe zębatki.
 
 
 
 
 
 
Układ kierowniczy.
TRX-4 posiada układ kierownichy pozwalający na obrót kół w zakresie 2 x 45st. To pozwala na wykonywanie ciasnych zakrętów w trudnym - kamienistym terenie.
 
 
 
 
 
 
Podwozie przystosowane do poruszania się w bardzo trudnym terenie.
Prześwit wielkości 80mm uzupełnia wszechstronne możliwości poruszania się TRX-4.
 
 
 
 
 
 
 
Umiejscowienie silnika napędowego w bliskości przedniego zawieszenia zwiększa możliwości trakcji.
 
 
 
 
 
 
 
Dodatkowe przełożenie - zwolnica.
Dodatkowe przełożenie połączone ze zwiększeniem prześwitu podwozia. Powoduje zwiększenie momentu obrotowego oraz pozwala na jazdę po trudnym terenie kamienistym.
 
 
 
 
 
 
 
 Blokada dyferencjałów umożliwia pokonywanie kamienistych zboczy w bardzo trudnym terenie.
 
 
 
 
 
 
 
 
Blokada przedniego i tylnego dyferencjału zrealizowana jest za pomocą dodatkowego serwomechanizmu.
 
 
 
 
 
 
 
 
Przekładnia główna umożliwiająca jazdę na dwóch przełożeniach.
 
 
 
UWAGA - potrzebne do uruchomienia modelu:
pakiet napędowy - 2S / 3S LiPo (6S / 7S NiMh)
ładowarka pakietu napędowego
zasilanie nadajnika - 4 baterie typu AA

16 innych produktów w tej samej kategorii: