Dostawa
Państwa zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przesyłki dostarczamy także do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski.
Paczkomaty 24/7 - przedpłata, pobranie
Realizujemy dostawy do kilku tysięcy paczkomatów Inpost, czynnych 24/7 przez cały rok. Dzięki systemowi Paczkomatów InPost możecie odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia. Za pośrednictwem Paczkomatów realizowane są wysyłki zamówień o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do skrytek InPost zazwyczaj w ciągu jednego dnia od momentu nadania paczki.
Koszt dostawy przy płatności z góry: 10 zł
Koszt dostawy przy płatności za pobraniem: 15 zł
Przesyłki kurierskie - przedpłata, pobranie
Dostawa zamówienia zostanie zrealizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod wskazany adres. Za zamówienie można zapłacić z góry lub wybrać opcję płatności za pobraniem.
Koszt dostawy przy płatności z góry: 10 zł
Koszt dostawy przy płatności za pobraniem: 15 zł
Koszty przesyłek podane są wraz z kwotą ubezpieczenia.
Przesyłki zawsze ubezpieczane są do wartości zamówienia.
Prosimy pamiętać, aby przy odbiorze przesyłki od kuriera sprawdzić jej stan.
Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna ?
Dla przesyłek kurierskich DPD:
- W momencie stwierdzenia uszkodzenia/braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie skontaktuj się też z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 734196365 celem przyspieszenia procedury reklamacyjnej
- Gdy stwierdzisz uszkodzenie/brak/niezgodność towaru po oddaleniu się kuriera możesz także zgłosić ten stan firmie kurierskiej. Prosimy pamiętać również o kontakcie z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 734196365 celem przyspieszenia procedury reklamacyjnej
Dla przesyłek dostarczonych do Paczkomatu InPost:
- W przypadku przesyłek dostarczonych do Paczkomatu, firma InPost udostępnia możliwość złożenia reklamacji w momencie odbioru przesyłki. W tym celu należy skorzystać z dedykowanej opcji w Paczkomacie i postępować zgodnie wytycznymi na wyświetlaczu. Prosimy pamiętać również o kontakcie z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 734196365 celem przyspieszenia procedury reklamacyjnej
Płatność
Dla Państwa wygody oferujemy różne formy płatności w naszym serwisie:
- Płatność z góry, przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe w ING Banku Śląskim
- System obsługi szybkich płatności elektronicznych PayU
- Karty płatnicze
- Płatności mobilne ( Apple Pay, Google Pay )
- BLIK - szybka płatność z użyciem kodu z mobilnej aplikacji banku
- Raty PayU i płacę później
Za zamówienie można zapłacić nie tylko z góry, ale możecie skorzystać, także z opcji wysyłki zamówienia przy płatności za pobraniem.