Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przesyłki dostarczamy także do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski.  

Paczkomaty 24/7 - przedpłata, pobranie  


Realizujemy dostawy do kilku tysięcy paczkomatów Inpost, czynnych 24/7 przez cały rok. Dzięki systemowi Paczkomatów InPost możecie odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia. Za pośrednictwem Paczkomatów realizowane są wysyłki zamówień o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do skrytek InPost zazwyczaj w ciągu jednego dnia od momentu nadania paczki.  

Koszt dostawy przy płatności z góry: 10 zł  

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem: 15 zł  

Przesyłki kurierskie - przedpłata, pobranie  



Dostawa zamówienia zostanie zrealizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod wskazany adres. Za zamówienie można zapłacić z góry lub wybrać opcję płatności za pobraniem.  

Koszt dostawy przy płatności z góry: 10 zł  

Koszt dostawy przy płatności za pobraniem: 15 zł 

Koszty przesyłek podane są wraz z kwotą ubezpieczenia. 

Przesyłki zawsze ubezpieczane są do wartości zamówienia.  

Prosimy pamiętać, aby przy odbiorze przesyłki od kuriera sprawdzić jej stan.  

Co zrobić gdy paczka jest uszkodzona lub niekompletna ?  

Dla przesyłek kurierskich DPD:  

  1. W momencie stwierdzenia uszkodzenia/braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, spisz w obecności kuriera protokół szkody, a następnie skontaktuj się też z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 734196365 celem przyspieszenia procedury reklamacyjnej
  2. Gdy stwierdzisz uszkodzenie/brak/niezgodność towaru po oddaleniu się kuriera możesz także zgłosić ten stan firmie kurierskiej. Prosimy pamiętać również o kontakcie z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 734196365 celem przyspieszenia procedury reklamacyjnej

Dla przesyłek dostarczonych do Paczkomatu InPost:  

  1. W przypadku przesyłek dostarczonych do Paczkomatu, firma InPost udostępnia możliwość złożenia reklamacji w momencie odbioru przesyłki. W tym celu należy skorzystać z dedykowanej opcji w Paczkomacie i postępować zgodnie wytycznymi na wyświetlaczu. Prosimy pamiętać również o kontakcie z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 734196365 celem przyspieszenia procedury reklamacyjnej
     

Płatność


Dla Państwa wygody oferujemy różne formy płatności w naszym serwisie:

  1. Płatność z góry, przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe w ING Banku Śląskim
  2. System obsługi szybkich płatności elektronicznych PayU
  3. Karty płatnicze
  4. Płatności mobilne ( Apple Pay, Google Pay )
  5. BLIK - szybka płatność z użyciem kodu z mobilnej aplikacji banku
  6. Raty PayU i płacę później

Za zamówienie można zapłacić nie tylko z góry, ale możecie skorzystać, także z opcji wysyłki zamówienia przy płatności za pobraniem.