Kategorie

O.S. MAX - silnik MAX SPEED 21XZ-B SPEC II

12175

1 752,47 zł brutto 1 424,77 zł netto
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

SPEED 21XZ-B SPEC II - duży kaliber wydajności!
Wielu mistrzów, w tym Mark Pavidis i Atsushi Hara, zaufało silnikom O.S. MAX i to dało im przewagę nad konkurencją. Firma O.S. kontynuując te tradycje, zaprojektowała nowy - wyjątkowy silnik o symbolu SPEED 21XZ-B.
Specjalnie zaprojektowana - anodowana na czarno głowica poprawia chłodzenie oraz zmniejsza wagę silnika, natomiast wal korbowy powlekany w technologii DLC, poprawia przepływ paliwa. To wszystko składa się na kolejny - wyjątkowy egzemplarz silnka samochodowego.
Cechy charakterystyczne:
poprawiona charakterystyka mocy
mniejsze zużycie paliwa zwiększające o około 8% czas eksploatacji w porównaniu do poprzedniego modelu - 21VZ-B V-Spec Speed.
poprawa płynności przyspieszenia obrotów
wał korbowy powlekany w technologii DLC, powoduje  sprawniejszy przepływ paliwa
nowy - trzy iglicowy gaźnik 21J2 (B) wyposażony w trzy dysze o średnicy  6, 6,5 i 7 mm dla precyzyjnej regulacji przepływu mieszanki
obniżony środek ciężkości silnika zapewnia bardziej stabilne prowadzenie pojazd
długi skok zwiększający moment obrotowy 
anodowana na czarno skrzynia korbowa z ceramicznymi łożyskami kulkowymi zmniejszajaca opory i zwiększajaca wydajność
 
 
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.
 
Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

16 innych produktów w tej samej kategorii: