Kategorie

O.S. MAX - 46LA z tłumikiem

13390

415,69 zł brutto 337,96 zł netto
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

Silnik 46 LA jest jednym z najpopularniejszych silników proponowanych przez firmę OS ENGINES .
Znakomicie nadaje się do sportowych modeli oraz trenerów.
Silniki serii FP spełniają wymagania tak początkujących modelarzy jak i już zaawansowanych.Nowoczesna konstrukcja oraz zastosowane płukanie typu Schnuerle gwarantuje wysokie osiągi, niezawodność i łatwość obsługi. Dokładność i precyzja wsparta komputerowymi metodami projektowania i wykonania w połączeniu z zastosowaniem najlepszych materiałów i bardzo skrupulatną kontrolą jakości zapewniają powtarzalność osiągów silników i ich wysoką trwałość.
Prawidłową pracę i dużą trwałość silnika, zapewni przestrzeganie kilku reguł obchodzenia się z silnikiem i sposobu jego przechowywania.
 
Należy bezwarunkowo zabezpieczyć silnik przed kurzem i piaskiem.Twarde i stałe cząstki, są największym wrogiem silników, niezabezpieczonych filtrem powietrza.
Zabezpieczenie przed kurzem i pyłem dotyczy również paliwa. Zawsze należy stosować filtr podczas tankowania i pilnować, aby nie zostawiać otwartego pojemnika z paliwem.
W przypadku lądowania w terenie zanieczyszczonym, należy starannie opłukać gaźnik i okolice piasty śmigła metanolem lub paliwem. W przypadku dostania się zanieczyszczeń do środka silnika, należy przepłukać również jego wnętrze.
Nie wolno kręcić wałem zapiaszczonego silnika. W takim wypadku, należy silnik rozmontować.
Po sezonie nie należy zostawiać silnika z resztkami paliwa. Paliwo takie w dłuższym okresie czasu, spowodować może korozję elementów silnika. W przypadku nieużywania silnika przez okres dłuższy niż miesiąc, należy odkręcić świecę i przepłukać silnik naftą lub specjalnym środkiem After Run.
Nie należy bez potrzeby demontować silnika ani kręcić wałem.

16 innych produktów w tej samej kategorii: